EVALUARE RBPF 2025

Category: Fără categorie

Stimați colegi,

Începând cu data de 03.02.2025 demarăm procesul de reevaluare a unităților farmaceutice din București, în vederea obținerii valabilității Certificatului RBPF.

    Procesul de evaluare RBPF se desfășoară în conformitate cu prevederile Deciziei Consiliului Național al Colegiului Farmaciștilor din România Nr.5 /2021, decizie pe care o regăsiți atașată acestui e-mail. Conform Deciziei CFB nr.2/22.01.2024, taxa de evaluare RBPF este în cuantum de 200 lei. Taxa se poate achita în contul bancar al Colegiului Farmaciștilor din București (RO45 BRDE 410S V262 0831 4100 – deschis la BRD Sucursala Batiștei) sau la sediul Colegiului Farmaciștilor București din Strada Armenească, nr.21A, Sector 2. Dovada plății se va anexa cererii de evaluare. În cazul în care nu reușiți să depuneți documentele (cererea de evaluare, anexa de personal, programul de funcționare și copia autorizației) și/sau să achitați taxa de evaluare până la venirea echipei de evaluatori, puteți face acest lucru în momentul în care veniți cu procesul verbal și grila pentru ridicarea anexei cu valabilitate pentru anul 2025.

               Vă reamintim că anexa de valabilitate a certificatului RBPF nu se emite automat, ci doar daca ajungeți la secretariatul CFB cu procesul verbal si grila de evaluare completate si semnate.

   Fiecare echipă de evaluatori va anunța data (ziua) la care se va face evaluarea farmaciei dumneavoastră (anunțul va fi făcut cu cel puțin o zi înainte de evaluare). Pentru optimizarea procesului de evaluare vă rugăm să pregătiți din timp următoarele documente care vă vor fi solicitate de către echipa de evaluatori: – proces verbal completat cu datele firmei (2 exemplare) – grila de evaluare (2 exemplare) – anexa 1 – lista personalului completată cu nume, prenume, CNP și situația avizului anual – măsurile corective – fișa de atribuții, care trebuie să fie avizată de către CFB. Regăsiți mai jos documentele menționate.

Cu stimă, Președinte CFB Prof. Dr. Farm. Simona Negreș